Кошик
419 відгуків
+380 (96) 656-03-89
Дон Кихот
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Доставка кур'єром
  • Магазини Rozetka
  • Нова ПоштаДоставка у відділення Нової Пошти. Послуги нової пошти: вартість доставки і, за наявності післяплати, комісію за післяплату (20 грн + 2% від вартості товару) клієнт оплачує самостійно.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
  • Предоплата на карту Приватбанка

Гарантія:

Шановні покупці! Інструмент та обладнання є споживчим товаром, тому його експлуатація періодично може призводити до поломок, як унаслідок зношування основних вузлів і механізмів, так і з багатьох інших причин, зокрема й унаслідок заводського браку. Просимо Вас бути стриманими і адекватно сприймати ці ситуації. Ми лише продаємо інструмент, а не виробляємо і ремонтуємо! Весь інструмент, представлений в нашому інтернет-магазині має гарантійний термін. У будь-якому випадку ми йдемо на поступки нашим дорогим клієнтам щодо вирішення всіх питань, пов'язаних з гарантією.
ВАЖЛИВО! Наш інтернет-магазин не є гарантійною майстернею, ми лише передаємо Ваш інструмент у міру його надходження до нас - в сервісний центр, тому що сервісний центр не приймає товари на ремонт через послуги поштового зв'язку.

Внаслідок цього, ми не зобов'язуємося ремонтувати інструмент, який вийшов з ладу, ми лише допомагаємо нашим клієнтам уникнути всієї довготривалої тяганини з сервісними центрами та самі оформляємо всю документацію для подачі несправного товару до сервісу, контролюємо строки ремонту та забираємо з сервісного центру.Оплата доставки товару в сервісний центр і з нього відбувається за рахунок клієнта.
Гарантійні зобов'язання починають діяти з того моменту, як тільки клієнт забирає товар з відділення Нової Пошти.
Усі умови гарантійного обслуговування діють тільки за наявності гарантійного талона на виріб. Перевіряйте уважно наявність цього документа під час отримання обладнання.

Для з'ясування причини поломки виробу, як на малому гарантійному терміні, так і на великому, потрібен висновок сервісного центру.Сервісний центр зобов'язаний видати письмовий висновок з гарантійного огляду на прохання покупця.
Усі умови гарантійного обслуговування кожного виробу описані в гарантійному талоні. Гарантійний талон має бути заповнений без закреслень, виправлень та інших граматичних помилок.
ВАЖЛИВО! Не плутайте гарантійні зобов'язання і страховку! Гарантійний талон є гарантією того, що виробник не припустився технічних помилок зі свого боку під час випуску цього виробу, внаслідок чого, інструмент працює справно. Він не має на увазі ремонт Вашого виробу через будь-яку несправність, що виникла з вини споживача, за це відповідає страховка, якщо її оформили та придбали під час купівлі інструменту.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner